Monday, February 2, 2009

I LoVe tattoooooo......



I'm not sure when I started obsessing into tattoo. I am always thinking to get myself one, but I don't have the guts =((
I have very very low pain threshold, and I know I'll definitely get chopped into 18 pieces and then thrown out from the house by my dad .
Why those elder still have misconception about tattoo? Tattoo is just part of art and don't you think it's cool........
Arhh.............I want tattoo!!!!!!

8 comments:

Chaosis said...

我也想紋一個,但是怕弄不掉后悔……

大頭 said...

自己用水彩画

diaLoG wiTh tH3 c@t said...

chaosis
我想弄好久了,就是怕痛和被趕出家門 =S

大頭
應該用人體彩繪.....=P

xnos said...

哈哈。。我也是想纹很久了。。
现在在等着自己中学的老友,看看他们要不要一起纹。。
以后纹老婆的名字在背上,感觉蛮不错。。哈哈!

diaLoG wiTh tH3 c@t said...

xnos
我比较想纹一些比较特别的图案,例如非洲土人从几千年前流传下来的神秘图案 =P

Wednesday said...

haha~~xnos~好浪漫!
哈哈,我也是有想过,不过怕痛。。hehe~
xiao ting~~u are tag in a little funny blog game~~~go see my blog~~

Kway said...

哇!照片中人是誰啊?@@ google search到的?
紋身條紋美是美但我條紋延伸到奶頭,好強眼啊XD

其實我也想過,不過我家里連打耳洞都不給
紋身一定被趕出家門T^T

diaLoG wiTh tH3 c@t said...

wednesday
okie okie.will go 2do when i'm free

kway
他是我朋友,很吊对不对?
他的背后的更型,是个日本samurai.
我这个朋友纹身纹上瘾了,纹身对他来说比吃饭更容易。